איך לעצב שולחן לראש השנה

רוצים לעצב שולחן חג מרשים ולא יודעים איך להתחיל ? אנחנו כאן כדי לעזור לכם עד הפרטים הכי קטנים.

אז איפה מתחילים ?

שלב ראשון - הבסיס

על מנת לערוך את שולחן החג נתחיל מהבסיס, הבסיס (המפה, הראנר) הוא אחד הדברים החשובים ביותר.

במקרים רבים, ומפאת ריבוי האורחים אנו נאלצים לחבר מספר שולחנות (שלרוב אינם תואמים) השלב הבא הוא לכסות הכל במפה יפה ולהביא למראה שולחן אחיד ומרשים.

גם כאן, מפאת האילוצים נתחיל לחבר מספר שילובים (שלרוב אינם תואמים).

כפתרון לבעיה תוכלו למצוא אצלנו מפות דמויות בד יפייפיות שרק במישוש תוכלו לגלות כי אינן עשויות מבד.

מפות אלו מיוצרות באיטליה עבור פנלופה, בעיצובים ייחודים ועל בסיס אלבד איכותי במשקל כבד. 

המפות קיימות במגוון עיצובים, דפוסים וגדלים.

את כל המפות ניתן לכבס במכונה בכביסה עדינה עד 10 כביסות (ללא צורך בגיהוץ) כך נוכל להנות מהמפה לארוחות נוספות בכל ימי החג.

         

שלב שני - עריכת השולחן

 שימוש בכלים חד פעמיים בארוחת החג הוא פתרון מצוין מכמה סיבות: לרוב אין מספיק כלים או סטים שלמים לכל האורחים. בנוסף, תחסכו את שטיפת הכלים בסוף הארוחה, פשוט לוקחים הכל, זורקים לפח - תוך 10 דקות סיימתם לסדר והלכתם לישון.

אז איך עורכים את השולחן? באילו כלים כדאי להשתמש?

הצלחות -

- למנה העיקרית אנו ממליצים להשתמש בצלחות פלסטיק מסדרת "מיאמי" או "וינטאג'", צלחות  פלסטיק קשיחות במיוחד, יפייפיות ונעימות לאכילה - שאפילו מי שלא אוהב חד-פעמי יתאהב בהן מיד.

- למנה הראשונה אפשר להשתמש בצלחות מנייר ממוחזר (במיוחד לירוקים מבנינו), צלחות יפייפיות הקיימות במגוון רחב של צבעים ודוגמאות ומוסיפות צבע לשולחן.

אופציה שניה היא להשתמש בסט שהתחלתם איתו במנה העיקרית - צלחות פלסטיק קשיחות, ולמי שרוצה לגוון בקצת צבע ניתן לשלב ממגוון הצבעים.

- למנה אחרונה אנו ממליצים על צלחות הנייר האיטלקיות המעוצבות שלנו, צלחות עוגה/צלחות קוקטייל (עם מעט עומק), אלו יוסיפו לכם המון צבע ושמחה לשולחן.

- למרק אנו ממליצים על צלחות המרק מפלסטיק קשיח במיוחד מסדרת "מיאמי" או "וינטאג'", ממולץ ללכת על קו אחיד שהתחלתם בצלחות המנה העיקרית. 

שולחן ורוד עתיק ונגיעות זהב         

הסכום -

יותר אין סיבה לפחד מהסכו"ם החד-פעמי! הוא יפייפה, הוא קשיח במיוחד ונעים לאכילה.

אנו ממליצים על סכו"ם מסדרת "וינטאג'" סכום קשיח במיוחד (עד שתרצו להכניס אותו למדיח), או על סכו"ם "זהב יוקרתי" שגם הוא קשיח ונוח לאכילה.

הכוסות -

בגזרת הכוסות אפשר למצוא מגוון כוסות קשיחות במיוחד במראה עיצובי מרשים.

ההמלצה שלנו היא "כוס מעוטרת", עשויה מפלסטיק קשיח עם עיטורי וינטאג' יפייפים, או "כוס וויסקי" גם היא מעוטרת ויפייפיה למי שמעדיף את המראה הנמוך והרחב.

בנוסף, מומלץ להוסיף כוסות יין (במקום אוסף הכוסות שאספתם), ממגוון כוסות היין, ההמלצה שלנו היא כוס יין רגל מחוברת בצבעים, המוסיפה נגיעת צבע לשולחן.

שתיה חמה, החלק היפה ביותר של הכוסות. עולם עשיר ומלא של מגוון כוסות מעוצבות מבית פנלופה, כלכך יפות שככל הנראה תחביאו כמה בארון שיישארו לכם לטייק אווי בדרך למשרד.

 

כוס בועות זהב     כוסות פנלופה אריחים חום     כוסות פנלופה וינטאג'

 

המפיות - 

מגוון המפיות הוא עצום, מפיות שנה טובהמעוצבות, מאורכות, קוקטייל, פרח, גדולות במיוחד ומפיות דמוי בד (למי שאוהב מראה יוקרתי במיוחד), חלקות, צבעוניות..

בשלב המפיות כל אחד יכול להתפרע ולבחור במה שהוא אוהב בסך הכל זה טעם אישי, ההמלצה שלנו: ליצור שפה משותפת בצבעים ובסגנון בין המפיות, הצלחות והסכו"ם.

על מנת לעזור בקיפול המפיות ולהוסיף נגיעות של חגיגיות לשולחן מומלץ להויסף חבקים שיעשירו בהמון ייחודיות ויופי.

              

קישוט השולחן -

על מנת לתת לשולחן את הטאצ' הסופי, ולהשאיר את האורחים פעורי פה. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים ופריטים.

ראנר - מומלץ מאוד להוסיף ראנר לשולחן שיוסיף צבע ועיצוב ויעזור לנו בארגון וסידור. הראנר יכול להיות בולט מאוד או עדין מאוד ובכל מקרה הנוכחות שלו תמיד תוסיף לשולחן.

תחתיות - כשתראו אותן כנראה שתבינו. את התחתיות נניח מתחת לצלחת על מנת להבליט את העריכה. למעשה הן כמו ה- "UnderPlate" של היום-יום, רק חגיגי יותר ומעוצב הרבה יותר. המומלצות ביותר הן תחתיות פרח דמוי בד, בנוסף אפשר להשתמש במפיות פרח פתוחות או במפיות נייר אורז - גם הן יעשו את העבודה לא פחות.

 כרטיסי הושבה - מומלץ, מומלץ, מומלץ. כרטיסי ההושבה נועדו לעשות קצת סדר בבלאגן (כך גם תוכלו להושיב את עצמכם במקום הטוב ביותר) ובנוסף להיות יפים במיוחד.

מעבר לסידורי הישיבה תוכלו להשתמש בכרטיסי ההושבה על מנת לכתוב ליד כל מנה, מה המנה ומה היא מכילה.

ברוח החג אפשר לפזר קונפטי תפוחים ירוקים או אדומים, רימונים, קונפטי שנה טובה בכסף או זהב. למי שאוהב צבעוני אפשר לשלב כסף וזהב, ירוק ואדום.

מתנה לכל אורח -

 ולסיום מתוק ועל מנת להעניק לכל אורח תשומת לב מומלץ לחלק מתנות קטנות ואישיות שיעניקו גם יופי וגם פינוק.

את המתנה אפשר להניח לכל אחד על הצלחת או ליד.

המתנות יכולות אך לא חייבות להיות אחידות וניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות: שוקולד דג זהב, כסף או צבעוני, מארז שנה טובה, מיני דבש, שוקולד דבורה ועוד..

          

 


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.