תקנון

תנאי שימוש

מבוא

1. האתר משמש כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל, בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות, פומביות ו/או מכירות קבוצתיות.

2. בכל מקום בתקנון זה שיש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע.

3. רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

4. שימוש באתר, הצטרפות למועדון האתר ו/או רכישת מוצר המוצע למכירה ע"י האתר, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינו מסכים לתנאי מתנאיו הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר או להצטרף למועדון הלקוחות.

5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

6.כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

7.החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

8. שימוש במונחים "פנלופה" או "אנו" או "לנו" מתייחסים לבעלי האתר בלבד, שימוש במונחים "לך" או "אתה" או "אתם" מתכוונים למשתמש ולצופה באתר האינטרנט.

9. התמונות באתר זה עשויות להראות מוצרים שאין אנו מוכרים והמשמשים רק כאבזרים בצילום.  חלק מהתמונות עשויות לשמש לצורכי המחשה בלבד.

הליך הרכישה

1. המוצרים המוצעים לרכישה באתר מיובאים לארץ, בין היתר ביבוא מקביל, ע"י פנלופה. כך אנו מאפשרים לך קנייה נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים , היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל.

2. המחירים המוצגים באתר זה כוללים מע"מ בשיעור עדכני ומתאים. שיעור המע"מ הסטנדרטי כיום הוא 18%. כל התשלומים מבוצעים בש"ח (שקל חדש). אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות מחיר של פריט כלשהו או להסיר פריט העומד למכירה בכל עת, גם אם קיימת הזמנה לפריט.

3. לרכישת מוצר באמצעות האתר, יש לבחור את המוצר ולמלא פרטים כגון שם, מס' ת.ז., כתובת, דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את מימוש ההזמנה.

4. במידה והתשלום לא אושר ע"י חברת האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה. על מנת להשלים את הרכישה יידרש הלקוח ליצור קשר טלפוני עם החנות לצורך הסדרת התשלום. במקרה כאמור, ייחשב מועד המשלוח רק לאחר הסדר התשלום. 

5. במידה ויתברר כי מסיבות אשר אינן בשליטת פנלופה, מוצר שנרכש באתר לא היה מצוי במלאי במועד רכישת המוצר באתר או התגלה חוסר במלאי המוצר לאחר הרכישה, אנו ניצור קשר באמצעות הדואר האלקטרוני או הטלפון עם הלקוח. במקרה זה, פנלופה תהא רשאית להציע ללקוח מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותתקבל הצעתה, יעודכנו פרטי ההזמנה מחדש. היה והלקוח אינו מעוניין במוצר החלופי, הוא יהא זכאי לסרב לקבלו ובמקרה זה תבוטל ההזמנה ו- פנלופה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של הלקוח או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם, למעט בגין קבלת מוצר חלופי או ביטול עסקה כאמור. ללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי פנלופה בגין היעדר מלאי כאמור, לרבות בגין רכישה או זכייה במוצר או ציפייה לזכייה כאמור, אובדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו''ב.

6. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין ההוראות הכלליות הנוגעות למכירות לבין הוראות ספציפיות שנקבעו להלן בתקנון ביחס לסוג מסוים של מכירה, יגברו ההוראות הספציפיות הנוגעות לאותה המכירה.

מדיניות משלוחים

1. החברה תדאג לספק את המוצר הנרכש באתר לכתובת בדף ההזמנה, עד 6 ימי עסקים ותעשה מאמצים כדי לספק את המוצרים מהר ככל הניתן. אנא שימו לב כי בתקופות חגים ובעקבות אירועים בטחוניים עלולים להיות עיכובים בקבלת המשלוחים.

2. אספקת המוצרים תהא בכפוף למדיניות אספקת המוצרים של חברת השליחויות.

3. החברה לא תהא אחראית לעיכוב אספקת המוצרים במקרים הבאים: כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום, ונזקי טבע, או כל סיבה שאינה בשליטת אתר פנלופה.

4. באיזורים מוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית או מעבר לקו הירוק החברה תהא רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש.

מדיניות איסוף עצמי

1. איסוף הזמנה יתבצע בכתובת אוסישקין 59, רמת השרון. ניתן לאסוף בין השעות 10:00-18:00. הזמנה אשר לא תאסף תוך 10 ימים ממועד ההזמנה תוחזר למחסן ולאחר 30 יום תבוטל ללא אפשרות להחזר כספי.

2. במידה ורכשתם מוצרים באיסוף עצמי, האחריות על בדיקת תקינותם של המוצרים מוטלת על הלקוח במעמד האיסוף. במידה והבדיקה לא נעשתה במקום ורק לאחר מכן התגלתה תקלה או בעיה כלשהי במוצר, החברה לא תישא באחריות לפגם זה.

ביטול הזמנה

  1. לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

  2. ניתן לבטל רכישת מוצר בתוך 14 יום מיום קבלתו, ובלבד שהמוצר סגור, באריזתו המקורית, ולא נעשה בו כל שימוש. הביטול יתבצע באמצעות הודעה בכתב ו/או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות.

  3. במקרה של ביטול עסקה, יחויב הלקוח בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.

  4. אם המוצר סופק ללקוח, על הלקוח להחזירו למחסני הספק כשהוא באריזתו המקורית, שלם, וללא פגיעה, נזק או פגם מכל סוג.

  5. במקרה של קבלת מוצר פגום, על הלקוח להודיע על כך לשירות הלקוחות בתוך 2 ימי עסקים ממועד קבלת החבילה. אי-דיווח במועד זה עשוי לשלול מהלקוח את הזכות להחזרה או החלפה.

  6. מוסכם כי הלקוח יחויב בתשלום דמי משלוח כפולים (משלוח הלוך ומשלוח חזור) גם אם טרם קיבל את המוצר, במידה והמוצר כבר נשלח. דמי המשלוח ינוכו גם אם הלקוח היה זכאי למשלוח חינם בשל סכום ההזמנה או מבצע אחר.

  7. לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש, אלא באישור מראש מהחנות.

  8. לא ניתן להחזיר מוצרי מזון ו/או כל מוצר אשר לא ניתן לקבלו כהחזרה לאחר מכירתו, בהתאם להוראות כל דין.

  9. לא ניתן להחזיר מפיות, מוצרי חגים ומוצרים הנמכרים בסייל.

  10. לא ניתן לבטל הזמנה או לקבל החזר בגין תמונות אכילות, דפי טרנספר או כל מוצר מודפס בהתאמה אישית.

  11. הוראות סעיף זה אינן חלות על טובין ושירותים המנויים בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.

  12. החנות רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
    12.1. טעות קולמוס, לרבות במחיר המוצר או בתיאורו.
    12.2. תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית שמנעה שימוש תקין באתר.
    12.3. אירועי כוח עליון (כגון מלחמה, פעולות איבה, טרור וכד') המונעים ביצוע מכירה תקין.

  13. הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני, לכתובת שמסר בעת ההזמנה.

  14. במידה והמוצר אזל מהמלאי לאחר ביצוע ההזמנה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך.

  15. האתר ו/או הספק אינם אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי עקב רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

אספקת המוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה, תוך המועד הקבוע בדף המכירה של המוצר, אלא 
אם צויין מפורשות אחרת.

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה 
הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.

3. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות, השבתות, עומסים הנוצרים בחברת השליחויות עקב אירועי מכירות אונליין תקופתיים וכיוצ"ב.

4. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההובלה יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח.

5. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק את ימי 
העסקים, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג. 

6. במקרה של סירוב לקבל את החבילה מדי השליח לאחר שזו זה מכבר נשלחה, יקבל הלקוח את כספו חזרה בניכוי דמי משלוח כפולים (עלות שילוח החבילה והחזרתה אלינו).

7. החברה אינה אחראית על חבילה שלא נמסרה ללקוח באופן אישי, באמצעות אישור שנתן הלקוח לשליח חברת השליחויות להניחה במקום כלשהו או למסור אותה לאחר.

חבות

פנלופה לא תישא בכל דרך שהיא בחבות לכל נזק או הפסד הנובע במישרין או בעקיפין מעיכוב באספקת הטובין או ממניעתה או מכל סיבה אחרת שמעבר לשליטתנו, לרבות פעולותיהם של צדדים שלישיים כלשהם. זאת ועוד, אנו לא נישא בחבות בכל מקרה שהוא להפסד או לנזק כלשהו, לרבות, אך לא רק, הפסד או נזק עקיף או תוצאתי, או הפסד או נזק מכל סוג שהוא, בין אם כתוצאה מהפסד נתונים, מהפסד רווחים או מהפסד הכנסות, בקשר לשימוש באתר זה.  

בטיחות וגהות

מובהר כי החברה אינה אחראית ולא תהא אחראית בכל דרך שהיא לכל נזק שייגרם למשתמשים במוצרים הנמכרים באתר זה, אשר יעשו במוצרים שימוש העומד בניגוד להוראות כל דין ו/או בניגוד להתוויות ו/או אזהרות ו/או הוראות שימוש הקבועות בכל דין ו/או המפורטות על גבי המוצרים עצמם.

מבצעים והנחות

מובהר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את כל המבצעים וההנחות בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

מובהר כי המבצעים וההנחות תקפים לכל מוצר עד לגמר המלאי הזמין.

שירות לקוחות - 

1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר ניתן לפנות אל נציגינו בצ'אט.

2. לפרטים נוספים ובירורים ניתן לפנות אלינו בדואר האלקטרוני - penelope@penelope.co.il

3. נציגי שירות הלקוחות יישמחו לעמוד לשרותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה.