רעיונות ליום הולדת חד קרן

חד-קרן הוא יצור שמקורו באגדות, מהמיתולוגיות של אירופה העתיקה וימי הביניים.

החד-קרן מופיע במיתולוגיות שונות, אך המשותף לכל הסיפורים הוא שבכולם החד-קרן מתואר כחיה אצילית וטהורה. 

מסופר על החד-קרן שצבעו צחור, קרנו כסופה, ושאינו פוגע בחי ובצומח ומתקיים רק מטל הבוקר.

 ובגלל כל הדברים הקסומים והטובים שחד הקרן מביא איתו, אנחנו תמיד בעדו ותמיד בעד יום הולדת בנושא חד קרן.

יום הולדת חד קרן יכולה לשלב את מגוון צבעי הפסטל, צבעוני, שמח, עדין ויפייפה. בדיוק כמו החד קרן.

   

 יום הולדת חד קרן ב-6 שלבים פשוטים -

1 - הכלים

דבר ראשון נבחר את הכלים, כלים חד פעמיים מעוצבים (צלחות, סכו"ם, כוסות, מפה ומפיות) נבחר לפי הצבעים וחד הקרן שאהבנו ומשם נמשיך, אנחנו תמיד ממליצים בשלב הכלים להתפרע, המון חד קרן עם שילוב של מגוון צבעי הפסטל. 

2 - חצאית שולחן

ביום הולדת חד קרן חצאית שולחן זה לגמרי מוצר חובה.

את חצאית השולחן אפשר לעשות לבד ממגוון בדים בצבעים מתאימים, מטול/נייר קרפ בצבע אחד או מגוון צבעי פסטל או לקנות חצאית שולחן מתאימה.

את החצאית גם כן אפשר לקשט בשרשראות.

        

3 - הקישוטים

הקישוטים הם החלק החשוב ביותר והם מתחלקים לשני סוגים - קישוטים לתלייה וקישוטים לשולחן. הם אלו יהפכו את החדר מיפה להופעה אחת מטורפת.

בתחום קישוטי התלייה ההמלצה העיקרית היא לשלב מגוון סוגים. כדורי כוורת, שרשראות טאסל, פונפונים, דגלונים וכמובן בלונים. כל אלו יימלאו את החדר במגוון צבעי פסטל ויתנו הרגשה קסומה.

          

 לקישוטי השולחן יש תפקיד לא פחות חשוב מלקשוטי התלייה, מטרתם היא להתמזג עם הכלים וליצור שולחן מלא ונעים לא בלאגן אך לא ריק וסתמי.

בתפקיד זה יכולים לקחת חלק סידורי פרחים, רנר במרכז השולחן, תחתיות בצורת פרח, קונפטי, מרכז שולחן, ממתקים צבעוניים, ושוב נשלב גם כאן מגוון סוגים.

          

4 - הכיבוד

ביום הולדת חד קרן הכיבוד הוא צבעוני וקסום כמו באגדות, ואם אתם לא בעד צבעי מאכל יש גם צבעי מאכל טבעיים.

ובכלל אין צורך להיות קונדיטורים או משהו כזה, כל מה שאתם צריכים זה מאכלים עם צבע. פירות, קאפקייקס עם קצפת צבעונית/סוכריות צבעוניות, עוגה צבעונית ומקושטת, ואם אתם מרגישים אבודים בעניין המתוקים תמיד אפשר לזרוק קצת סוכריות וקיסמי חד קרן וכוכבים לקישוט.

      

5 - הזמנות יום הולדת

להזמנות יום ההולדת תפקיד לא פחות חשוב, הן מכינות את הילדים למסיבת יום ההולדת ולכן חשוב שייצגו יום הולדת מושלמת בצורה מושלמת.

את הזמנות חד הקרן אפשר לקנות או להכין לבד בעזרת תמונות מהאינטרנט והמון נצנצים.

6 - משחקים ופעילויות

אז הכל יפה, מושלם, טעים. אבל מה עושים עם כל הילדים ?

אז הנה כמה רעיונות לפעילויות מגניבות בנושא חד קרן:

1. מצא את הקרן - לוקחים בריסטול גדול ומציירים חד קרן, לוקחים בריסטול אחר צבעוני ונוצץ וגוזרים כמספר הילדים קרניים. מכסים לכל ילד את העיניים בתורו, נותנים לו קרן והוא צריך להדביק את הקרן לחד קרן במקום הנכון בעיניים מכוסות.

2. קאפקייק צבעוני - נותנים לכל ילד קאפקייק רגיל ללא קישוטים, מניחים במרכז השולחן מגוון קישוטים לעוגה וכל ילד מקשט לעצמו קאפקייק בצורת חד קרן.

3. קשת ושרביט חד קרן - כל ילד מקבל קשת ושרביט ריקים. מניחים במרכז השולחן מגוון פרחים מפלסטיק וקישוטים מנצנצים בצורת קרן אוזניים ועוד. כל ילד מכין לעצמו קשת ושרביט חד קרן מגניבים לפי טעמו.

4. לוכד חלומות חד קרן - פעילות כייפית שגם תשאיר מזכרת יפייפיה לכל ילד. מכינים לוכד חלומות לפי ההוראות שבקישור כאן, או קונים לוכד חלומות ללא כל קישוטים. מניחים במרכז מגוון קישוטים בנושא חד קרן וכל ילד מכין לעצמו לוכד חלומות חד קרן לשים מעל המיטה.

מר גמיש חד קרן. כל ילד בוחר בלון (בצבעי פסטל) ממלא את הבלון בקמח וסוגר. לאחר מכן מקשטים את המר גמיש בנצנצים, ריסים, קרן, אוזניים, פרחים ועוד.

 

בקרו באתר שלנו


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.