יום הולדת ספארי חלומית

אתם מוכנים לעיצוב מסיבת ספארי חלומית?? כזאת שעוד לא ראיתם, הכי מושקעת, הכי וואו וכל זה לגמרי בעצמכם, ללא מפיקת אירועים וללא כאב ראש - אנחנו נלמד אותכם את כל הסודות לעיצוב מסיבת ספארי מושלמת! מוכנים? מתחילים!

מסיבת יום הולדת ספארי - פנלופה 

אוקיי, אז איפה מתחילים?

שלב ראשון - הכלים

אנחנו בחרנו למסיבת הספארי שלנו כלים מתכלים מעלי דקל, כאלה שהטבע גם מתחבר אליהם, סכום עץ, קשים מנייר, כוסות נייר מבית פנלופה המיוצרות בישראל, קעריות לחטיפים וממתקים מנייר בדוגמת זברה וקעריות קוקוס טבעי.

צלחות עלי דקל מתכלות מרובעות - פנלופה   סכום עץ טבעי מתכלה - פנלופה   כוסות נייר קראפט טבעי - פנלופה

שלב שני - הקישוטים

אז אנחנו בחרנו לקשט עם הרבה עלים טרופיים, הם ענקיים, מרשימים ואחר כך נוכל גם לקשט איתם את הבית או את הגינה, בנוסף לעלים הוספנו פונפוני אורגנזה- גם איתם יש לנו סיפור אהבה, הם מיוצרים בישראל בעבודת יד, אחר כך אפשר לתלות אותם לקישוט בחדר של הילדים ולהוציא אותם שוב כמעט בכל אירוע. בנוסף בחרנו בוילון סרטים בגוונים טבעיים שייתן לנו רקע יפה לשולחן שלנו, את הוילון ניתן להזמין בכל צבע שתירצו, גם הוא נעשה בישראל בעבודת יד וגם הוא שימושי לקישוט חללים ריקים בבית.

בנוסף לקישוטים האלו הוספנו גם שרשרת דגלים מבית פנלופה דפוסי חיות המיוצרת בישראל, חיות ספארי מפלסטיק שיתהלכו על השולחן בחופשיות ושיפודי ג'ירפה וזברה.

נוסף לקישוטים אלו אפשר להוסיף מניפות בשלל צבעי ספארי (ירוק, צהוב, כתום ועוד)

וילון סרטים לעיצוב וקישוט - פנלופה   שרשרת דגלים דפוס חיות ספארי - פנלופה   עלים טרופיים לקישוט מסיבות ואירועים - פנלופה

שלב שלישי - פיצ'יפקס מפיות ומפה

כמובן שלא רק כלים וקישוטים יש לנו בשולחן, יש לנו גם את המפיות - אנחנו בחרנו במפיות משובצות ירוק, אבל כל כך הרבה מפיות יכולות להתאים בשולחן ספארי. את הצלחות בחרנו להעמיד על מעמד צלחות 3 קומות שיישאיר לנו גם סדר ונוחות בשולחן, את הפונפונים העמדנו על כלי פלסטיק וגם את הסכו"ם שמנו בכלי פלסטיק קייט.
בנוסף, בחרנו במפת פנלופה דמוי בד נקודות קטנות, מפה יפייפיה שניתנת לכיבוס ב-30 מעלות ללא סחיטה, איכותית ונראית כמו מפה אמיתית!

מעמד לצלחות 3 קומות - פנלופה   כלי פלסטיק לפרחים וממתקים קייט - פנלופה   מפת פנלופה דמוי בד נקודות קטנות לבן - פנלופה

שלב רביעי - כיבוד

אז כמובן שאין חגיגה בלי כיבוד...אז מה מגישים ביום הולדת ספארי?

גומי נחשים, כל ממתק בצבעי ספארי, עוגת ספארי מקושטת במגוון חיות הספארי, ניתן לעשות גם עוגה עם תמונה אכילה בקלות ובמהירות.

מארז עדשים ירוקות ספארי - פנלופה   נחשי גומי צבעוניים - פנלופה

שלב חמישי ואחרון - סידור השולחן

אוקיי אז קניתם הכל למסיבת הספארי המושלמת!
מה עושים עכשיו?

אז ככה פורסים את המפה, לאחר מכן מכינים את "גב" השולחן, כלומר הקיר או הרקע שנמצא מאחורי השולחן, תולים את הוילון, שרשרת הדגלים, פונפונים, מניפות, מסדרים את העלים בצידי השולחן, ומי שרוצה אפשר להוסיף גם קצת בלונים.

לאחר מכן לוקחים את מעמד הצלחות ומעמידים אותו באחד מצידי השולחן במקום שיהיה נגיש, מניחים את כלי הסכו"ם לצד הצלחות, את כלי המפיות ואת הכוסות. את הכוסות אנחנו אוהבים לשים בערמה בצד אבל גם לסדר חלק על השולחן, הן מוסיפות צבע ואפשר גם לקחת איתם חטיפים. לאחר מכן נסדר את החטיפים, נפזר את חיות הספארי על השולחן והכל מוכן!!!

זהו, פשוט, מהיר והכי יפה שיש!

 

 

אז שיהיה לכם המון מזל טוב !
אנחנו כאן לכל שאלה ועזרה בצ'אט שלנו
נשמח אם תשלחו לנו תמונות של השולחן שלכם בדואר האלקטרוני penelope@penelope.co.il 

בקרו באתר שלנו

 


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.