רעיונות ליום הולדת בת הים הקטנה

בת הים היא יצור יפיפה וקסום שמקורה באגדות ובסיפורים.

את בת הים כולנו מכירים מהילדות, מהסרטים והספרים, היא טובת לב, עדינה ואוהבת לעזור לאחר. ולכן אנחנו לגמרי בעדה והכי בעד יום הולדת בת הים.

השנה בת הים נכנסה גם לתחום ימי ההולדת והפכה לטרנד של ממש.

לכן, אנחנו כאן לעזור לך ליצור את יום ההולדת המושלמת בסגנון בת הים.

1 - הצבעים

את העיצוב אנחנו מתחילים בקביעת קו עיצובי אחיד והשלב הראשון בקביעת הקו העיצובי הוא בחירת הצבעים המובילים. אז ביום הולדת בת הים הצבעים שמובילים אותנו הם טורקיז, סגול, ירוק, ורוד, זהב/כסף.

     

2 - הכלים

כלים חד פעמיים מעוצבים בסגנון בת הים הקטנה (צלחות, סכו"ם, כוסות, מפיות, מפה). כלים חד פעמיים יש המון אפשרויות של כלים יפייפים ונוחים לאכילה. אפשר לשלב כלים חלקים בשלל צבעי בת הים או להשתמש בכלים חד פעמיים מקולקציית בת הים ביחד עם כלים חלקים בצבעים התואמים.

   

3 - רקע לשולחן

ביום הולדת בת הים חשוב ליצור אווירה של מתחת למים, החיים הקסומים שבאוקיינוס יעברו עכשיו לתוך הבית, ולכן קיר שיוצר רקע לשולחן מוסיף המון אווירה נעימה ויפה.

את הרקע לשולחן אפשר להכין לבד מכמה סוגי בדים, שילוב שרשראות טאסל, גרלנדות, נייר קרפ, סרטים והמון צבעים. או לקנות מוכן לוח רקע בסגנון בת הים שיקשט לכם את החדר בצורה יוצאת דופן עם מינימום מאמץ.

     

4 - הקישוטים

הקישוטים הם החלק החשוב ביותר והם מתחלקים לשני סוגים - קישוטים לתלייה וקישוטים לשולחן. הם אלו יהפכו את החדר להופעה אחת מטורפת.

בתחום קישוטי התלייה ההמלצה העיקרית היא לשלב מגוון סוגים. כדורי כוורת, שרשראות טאסל, פונפונים, דגלונים וכמובן בלונים. כל אלו יימלאו את החדר במגוון צבעים ויתנו הרגשה קסומה.

      

לקישוטי השולחן יש תפקיד לא פחות חשוב מלקשוטי התלייה, מטרתם היא להתמזג עם הכלים וליצור שולחן מלא ונעים לא בלאגן אך לא ריק וסתמי.

בתפקיד זה יכולים לקחת חלק סידורי פרחים, רנר במרכז השולחן, תחתיות בצורת פרח, קונפטי, מרכז שולחן, ממתקים צבעוניים, ושוב נשלב גם כאן מגוון סוגים.

         

5 - מה אוכלים ?

ביום הולדת בת הים אפשר ליצור המון דברים אכילים הקשורים לים, שכל הכיבוד יהיה קשור לדברים שאנו מוצאים במים.

נתחיל מהפשוט ביותר, גומי בצורות, גומי בצורת כוכבים, סנפירים, דולפינים ועוד.

מיני מרשמלו במגוון צבעים, נשיקות במגוון צבעים.

מסטיקים במגוון צבעי פנינה, עם שלט "פנינים" כמו הפנינים בים.

קוראסונים טעימים וטריים עם קיסמי עיניים. (סרטנים)

מקרונים בהמון צבעים.

פירות וירקות בצבעים המתאימים. לדוגמא: ענבים, תפוחים, מלפפון, מנגו, גזר, גמבה כתומה ועוד..

הכינו את העוגיות שאתם הכי אוהבים וחתכו אותם בצורת כוכבים.

עוגה מקושטת עם בצק סוכר או דף תמונה סוכר בנושא בת הים.

קאפקייקס מקושטים בקצפת (צבועה בצבעי מאכל טבעיים) במגוון הצבעים המובילים שלנו.

פופקורן צבעוני - מכינים פופקורן , לאחר שהוא מוכן שופכים צבע מאכל עד שכולו הופך צבעוני.

      

6 - הזמנות יום הולדת

להזמנות יום ההולדת תפקיד לא פחות חשוב, הן מכינות את הילדים למסיבת יום ההולדת ולכן חשוב שייצגו יום הולדת מושלמת בצורה מושלמת.

את הזמנות בת הים אפשר לקנות או להכין לבד בעזרת תמונות מהאינטרנט והמון נצנצים.

7 - משחקים ופעילויות

דפי צביעה בת הים הקטנה. מדפיסים מהאינטרנט/קונים דפי צביעה בסגנון בת הים, כל ילד צובע את הדף צביעה שלו עם שילוב הרבה נצנצים.

קשט את הקאפקייק. במרכז השולחן מניחים מגוון קישוטים אכילים בנושא בת הים, כל ילד מקבל קאפקייק ריק ונקי. ומקשטים לבד את הקאפקייק.

מצא את הסנפיר. מניחים בריסטול בצורת בת הים, וחותכים סנפירים לפי מספר הילדים. מכסים לכל ילד בתורו את העיניים והוא צריך להדביק את הסנפיר במקום הנכון בעיניים מכוסות.

קשט את הקשת. מניחים במרכז השולחן מגוון קישוטים בנושא בת הים, צדפים, נצנצים ועוד.. כל ילד מקבל קשת ומקשט אותה. בנוסף אפשר לחלק קילשון ריק ואותו יקשטו גם כן.

הכנת צמידים ושרשראות. מניחים במרכז השולחן חרוזים בנושא בת הים לדוגמא: צדפים, פנינים, סנפירים וחרוזים במגוון צבעים. וכל ילד מרכיב לעצמו צמיד ושרשרת שיישארו למזכרת.

לוכד חלומות בעיצוב הים. קונים או מכינים לוכד חלומות לפי ההוראות כאן. מניחים במרכז השולחן מגוון צדפים, נצנצים, סרטים בצבעי בת הים ועוד. כל ילד מקשט לעצמו את לוכד החלומות ויש לו מזכרת מגניבה ויפה לחדר.

     

 

 

בקרו באתר שלנו

 


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.